תוזיל או תייקר? נכנסה לתוקף הרפורמה בתחבורה הציבורית

    צבי טסלר No Comments on תוזיל או תייקר? נכנסה לתוקף הרפורמה בתחבורה הציבורית

    מסגרת "דרך שווה" – כל הנוסעים בישראל יוכלו לקנות כרטיס "חופשי ארצי", מנוי חודשי, שיאפשר לנסוע בכל האוטובוסים בארץ (למעט אילת) במחיר אחיד, בעלות קבועה של 225 ש"ח

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:57
    14.05.24
    אבי יעקב No Comments on חיסול ממוקד: פעילי חיזבאללה חוסלו בלב העיר צור

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרפורמה בתחבורה הציבורית נכנסה הבוקר (שני) לתוקף וצפויה לייקר את מחירי הנסיעה לתושבי הפריפריה והערים החרדיות שאינם נוסעים בתדירות גבוהה. לצד זאת, יוזל המחיר לנוסעים בקביעות בערי המרכז.

    במסגרת "דרך שווה" – כל הנוסעים בישראל יוכלו לקנות כרטיס "חופשי ארצי", מנוי חודשי, שיאפשר לנסוע בכל האוטובוסים בארץ (למעט אילת) במחיר אחיד, ללא הגבלה – וזאת בעלות קבועה של 225 ש"ח בלבד בחודש (אזרחים/ות ותיקים, ילדים/ות ובני/ות נוער ישלמו 112.5 ₪ בלבד). המנוי תקף לחודש מיום רכישתו.

    הכרטיס תקף לנסיעה ללא הגבלה גם ברכבת הקלה בירושלים ובעתיד גם ברכבת הקלה בתל אביב (כשתתחיל לפעול), וברכבלית, המטרונית והכרמלית. נסיעות ברכבת ישראל יוסיפו עלות לכרטיס לפי מרחק הנסיעה. התשלום יהיה כמובן באמצעות רב-קו, כרגיל, להטעין את החוזה מראש. את ההטענה ניתן לבצע במרשתת ובאתר רב-קו אונליין או ביישומונים של אתרים אלו, בעמדות הטענה פיזיות במרכזי השירות "על הקו" ובבתי עסק נבחרים בכל רחבי הארץ.

    ברכישת "חופשי-ארצי" אפשר לנסוע לכל מקום בארץ (למעט אילת), באוטובוסים, ברכבות הקלות, בכרמלית, במטרונית וברכבלית. אפשר לנסוע מקריית שמונה לקריית מוצקין או קריית מלאכי, או מכפר סבא לכפר ויתקין וכפר עזה – הכל במחיר של מנוי חודשי אחד של 225 ₪ בלבד.

    כל מנוי חופשי-חודשי לרכבת כולל גם את "חופשי-ארצי" לאוטובוסים מה שכן, כאשר הנסיעה ברכבת היא מעבר לאזור הירוק, מחיר כרטיס חופשי ארצי עולה ל-410 ש"ח. מרחק גבוה מ-225 קילומטר יעלה 610 ש"ח למנוי חודשי-ארצי בפרופיל בסיס, בעלי זכאויות והנחות ישלמו פחות בהתאם לאחוז ההנחה.

    כאמור, הרפורמה צפויה לייקר את המחיר לנוסעים שאינם קבועים ומהפריפריה, לצד הוזלה לנוסעים קבועים מערי המרכז.



    0 תגובות